Informacje i regulamin bloga:

REGULAMIN!!!

1. Nie akceptuję wulgaryzmów w komentarzach, jeśli ktoś chciałby coś mi powiedzieć, podany jest numer Gadu-Gadu, oraz Gmail.

2. To samo sądzę o reklamowaniu się w komentarzach, poprzez wstawianie linków do swoich blogów lub innych stron (typu fora, serwisy, różnego rodzaju swoje konta [DeviantArt, YouTube] itp. ). Możesz robić to jedynie w wiadomościach prywatnych.

3. Jeśli już masz zamiar dodać komentarz, pisz na temat. Nie będę tolerowała tekstów, które mówią, że blog jest nudny i nie ma sensu go czytać. W takich sprawach dyskutować będę jedynie w wiadomościach prywatnych, ale na blogu ma panować spokój. Nie chcesz czytać, nie czytaj, proste, prawda?

4. Blog jest po to, aby czytać i ewentualnie komentować, a nie rządzić na nim, od tego jest autorka. Jeśli treść się nie podoba, wyłącz. Na pewno nie będzie akceptowane wymuszanie przygód, jakie bohaterowie tu przeżywają, jak i tego, kto będzie głównym bohaterem historii! O tym, ile razy ktoś będzie występował, i czy w ogóle będzie, decyduję ja!

Uwaga! Użytkownicy nie stosujący się do regulaminu będą od razu blokowani! Nie będę dawała ostrzeżeń, nie mam zamiaru bawić się z Wami w teksty " zapomniałam/em o tym" !

piątek, 8 lutego 2013

Krótka informacja

Witam wszystkich, pisze ta notke z iPoda mojego taty, dlatego tez mogą nie pojawiać sie polskie znaki. Chciałabym poinformować tylko ze powoli wyrabiam sie z projektem i możliwe iz wystartuje z nim już w przyszłym tygodniu a co sie z tym wiąże? Oczywiście nowa nitka tutaj. Niektórzy wiedza ze mam problemy z komputerem, i dlatego mogę pisać raz tylko w zeszycie, jednak przypisanie tego wszystkiego nie powinno zając mi dużo czasu. Cieszę sie rownież ze jest tyle głosów na tak w sprawie moich rysunków i nowego bloga. Konto na deviantarcie miałam, póki moje genialne rodzeństwo nie postanowiło kombinować przy moim komputerze, i star konto trafił jasny szlag. Dlatego założyłam nowe. Możecie znaleźć mnie tam pod nickiem InsanisSs. Link do mojego konta pojawi sie rownież tu, na blogu. Jednak na razie będę mogła wysyłać jedynie zdjecia moich rysunków robione zwyczajnie aparatem, dlatego tez nie jestem pewna co do jakości, ale myśle ze nie będzie tak zle. Jak na razie to tyle co miałam do powiedzenia, jeśli będę miała coś jeszcze do powiedzenia to dopiero gdy naprawia mi i oddadzą laptopa lub jeśli uda mi sie znów dostać iPoda. Pozdrawiam, caluuuskiii.

2 komentarze:

  1. Szkoda, no ale będę czekać. Wpadaj na http://rexandcirce.blogspot.com/ To mój nowy blog, znaczy stary, ale ulepszony. Chociaż jeszcze poprawiam notki. Sorki za SPAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Na c*uj piszesz mi to w komentarzu skoro napisalas na GG? Zeby wszyscy inni tez wchodzili... ? -.- NIedlugo bede takie cos po prostu usuwac bez uprzedzenia czy czegos podobnego -.-''

    OdpowiedzUsuń